12/08/2009

Old school [parte 9]

Só pra lembrar,

como eu disse ontem, o post de hoje será esse:
http://herecomesthezombie.blogspot.com/2009/04/hurricane-1.html

... como não seria, mas resolvi aproveitar a oportunidade do post passado e o desconhecimento deste, já que foi um que me deu relativo trabalho.

(Não vou deixar o vídeo aqui, já que está na outra página)

Este também é o penúltimo da série Old School. Tenho material pra fazer isso pra vida inteira, mas resolvi fazer até o 10º, apenas. Talvez eu comece um outro especial; talvez um dia eu volte com esse. Sei lá.

Letra:

Step Into My World
[Andy Bell]

We don't live in the same world
We don't live in the same world
I caught you looking into my world
As if you wanna be my girl

I think we're dreaming the same dream
I think we're dreaming the same dream
I'll let you be in my dream
If you show me your dream
Tell me what it means...

I don't wanna spend the rest of my days
Running around, chasing your shadow
So please don't let this chance slip away
If you waste it this time, I won't be here tomorrow...

If we get it together
It could last forever
If you got the time to try it
You know that it could be a riot

We don't live in the same world
We don't live in the same world
But I could step into your world
If you step into my world

I don't wanna spend the rest of my days
Running around, chasing your shadow
So please don't let this chance slip away
If you waste it this time, I won't be here tomorrow...

We don't live in the same world
We don't live in the same world
Take a step into my world
Take a step into my world...


.

Eu fui realmente apaixonada por essa música, numa época... Acho ela simples liricamente, mas tocante; sem mencionar o solo lindo ao final.

End of.

.

Ok, não resisti.



Como eu disse no outro post, não se acha o vídeo oficial em lugar algum da internet. Mas essa apresentação ao vivo faz jus (com exceção do corte do solo final).