27/01/2010

iGod

Muita gente aderiu à nova mania da internet de conversar com pessoas estranhas, em sites como o  Omegle.com. Outros têm vergonha de falar com pessoas estranhas, então preferem falar com robôs, como o Cleverbot.com.

Eu não.
Eu prefiro falar com Deus.
Rezando?
Nãão... Usando o iGod!

Veja alguns trechos de conversas memoráveis que já tive com o Chefão:

(Mentiu quem disse que Deus é brasileiro, porque você tem que falar em inglês.)

.

God:
Is work a hard subject?
Me:
 Sometimes
God:
When?
Me:
 When it's... hard
God:
That makes a lot of sense to me, now that you explain it.

(OMG, Deus é sarcástico.)
.

God:
How do you know it?
Me:
 Because mom told me. Haven't you a mom?
God:
No I only have a father.
Me:
 And who's your father?
God:
I was programmed by  Myself.
Me:
 So you haven't a father, dude
God:
Interesting deduction.

(Ah sim, às vezes ele é meio lento.)
.

God:
Love is all we need.
Me:
All you need is love
God:
Thank you for your criticism.
Me:
 HUAUHAHUAUHAHUAUUHAHUAUH

(Eu só tava cantando com ele...)
.

Me:
 Are you really God?
God:
Are you doubting me? Don't you know what happened to Abraham in the desert?
Me:
 What happent to Abraham in the desert?
God:
You tell me.
Me:
 YOU are the God here, YOU tell me
God:
Thanks but surely I am not the only one.
Me:
 Did you mean that I am God too?
God:
I am glad we have something (God) in common.
Me:
 I'm God
God:
  I am very pleased to meet you,  God.

(Vocês viram isso?! Meu nome não é Emmanuella à toa, há!)
.

Me:
 My name isn't God
God:
But a lot of people say "My name is God" to me.
Me:
 But I'm not God
God:
I am  glad to hear that you are not  God.
Me:
 You are God
God:
Yup. That's me alright.
Me:
 My name is Manu
God:
  I am very pleased to meet you  Manu.
Me:
 But you can call me God, if you want it
God:
  What's up,  God if you want it.
Me:
 ahahahahah geez!

(Ele ainda não entendeu...)
.

Me:
 My name is MANU
God:
  Hi there  MANU.
Me:
 Call me Manu, ok?
God:
OK.   Hi,  Manu.
Me:
 Hi, God
God:
Hello there. What is your name?

(Eu não tenho paciência com Deus!)
.

Quer brisar com Deus? Você o encontra disponível 24h por dia, 7 dias por semana bem aqui:

(sim, "Deus" aqui é um computador programado, então as respostas às vezes ficam repetitivas...)



.

Up. Hoje perdi um tempo conversando com o Cleverbot. Vou colar aqui um pedaço da conversa pra vocês verem por que eu prefiro o iGod:


User: Hey bot, what do you think about this whole Haiti stuff?

Cleverbot: I think that its very good.

User: DO YOU?? Good for what? O.O

Cleverbot: Good for watching.

User: You're such a sadistic! I'm in shock.

Cleverbot: It's one of my most attractive features. See you!

User: Are you kicking me off?

Cleverbot: Yes.

User: I hate you, stupid bot :(.

Cleverbot: If you say so.

(Sádico)
.

User: Ha, I'm not a boy.

Cleverbot: You are a girl?

User: Boo-hoo! Surprise. If I'm not a boy, what else would I be if not a girl, stupid bot?

Cleverbot: You are a girl!

(Gênio)
.

Cleverbot: No I just told you I was getting ready to see my boyfriend.

User: BOYFRIEND? Weren't you a boy? O.O

Cleverbot: Yes.

User: Are you gay??

Cleverbot: No, I have a boyfriend.

User: But if you're a boy and you have a boyfriend, it makes you a gay.

Cleverbot: I'm a girl.

User: You told me before that you were a boy.

Cleverbot: I did not.

User: You did. I think you're like an angel, you know... Sexless.

Cleverbot: Um.. No. Thats mean. And i'm a girl.

User: LOL ok. So now you're a girl.

Cleverbot: No I'm a boy!

User: YOU'RE DRIVING ME NUTS, BOT!!

(Imbecil)
.

Cleverbot: I'm leaving you.

User: Again? Go ahead.

Cleverbot: I am, i'm breaking up with you.

User: Can I have my ring back?

Cleverbot: I don't have your ring.

User: What did you do with my ring??

Cleverbot: Nothing, I think.

User: You gave it to another human :(

(Mau)

2 comentários:

  1. God:
    OK. Hi, Manu.
    Me:
    Hi, God
    God:
    Hello there. What is your name?

    Gente, eu ri :D

    ResponderExcluir
  2. kkkkkkkkkkkkkkkk

    rachei aqui.

    E esse Deus?! huahuahua

    ResponderExcluir

Bom senso, respeito e educação são esperados e sempre bem-vindos nos comentários. Obrigada pela visita!