14/08/2010

Enchendo linguiça.

1. Coloque seu player no aleatório;
2. Responda as seguintes questões postando o nome da música, o artista e um pedaço da letra que você ache que combine com a pergunta;
3. Faça um comentário concordando ou discordando.




  • Irei longe na vida?
I Can See For Miles - The Who

"I can see for miles and miles
I can see for miles and miles
I can see for miles and miles and miles and miles and miles and miles and miles and miles"

Se eu vou chegar longe eu não sei, mas que eu consigo VER longe, pelo jeito eu consigo. HAHAHAh

  • Como os meus amigos me veem?
You Don't Know - Reel Big Fish

"I don't like you and I don't care
what you think about what I do
and most of all, I don't need your opinion"

BOM, se for o caso... u.u

  • Quando irei me casar?
Drug-Stabbing Time - The Clash

"Someone's in a hurry
And someone better worry
Cause these four guys all had on their feet
A pair of black shoes shining and neat

I think, hmm, black shoes
Oh no, that's bad news"

Já que eu disse que não ia me casar, pelo jeito serei sequestrada e casarei à força.

  • Qual é a minha música tema?
Let Me Go - Rancid

"Correction, I need no direction
Let me go just one last time
I spent my whole life searchin' for direction
Let me go just one last time"


  • Qual é a história da minha vida?
Piss And Vinegar - Against Me!

"Please treat me with the same respect and candor, I would appreciate the honesty
A little less professional, a little more upfront and confrontational"

Sim, por favor.

  • Como eu sou na cama?
Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band - The Beatles

"It's wonderful to be here
It's certainly a thrill
You're such a lovely audience
We'd like to take you home with us
We'd love to take you home"

HAHUAHUAHUAHUAHUHAUh meu deus.

  • Como eu posso seguir em frente na vida?
Whatever Gets You Thru The Night - John Lennon

"Don't need a sword to cut through flowers, oh no, oh no
Whatever gets you through your life, it's alright, it's alright
Do it wrong or do it right, it's alright, it's alright
Don't need a watch to waste your time, oh no, oh no"

Certo, John, não serei tão trágica. -n

  • Qual é a minha melhor qualidade?
I Was Wrong - Social Distortion

"Well, I grew up fast, and I grew up hard
Something was wrong from the very start
I was fighting everybody, I was fighting everything
But the only one that I hurt was me"

Difícil achar uma qualidade numa música que só fala dos defeitos, mas pelo menos dá pra entender que eu caí na realidade.


  • Como será o dia hoje?
Average Man - Reel Big Fish

"Baby you could do a whole lot better
But you could definitely do a whole lot worse
How can I even try to do better
If you won't give me a chance to be better first?"

Julgarei você, há.

  • O que me espera este fim de semana?
Unity (Operation Ivy cover) - Reel Big Fish

"No one can stop it, once it's fired, no one can control it"

HOHO (6)

  • Como está a minha vida, no momento?
1-2 Crush On You - The Clash

"My mind don't need it but my body do
A little bit of loving and attention from you
Although we're only strangers
They don't need to know"

No que eu transformei a minha vida, céus.

  • Que música descreve meus segredos?
Die While We're Young - A Wilhelm Scream

"Let's die while we're young, let's die while we're young
Let's die while we're young, but now we're too old for that"

Não é segredo que eu não quero ficar caquética.


  • Como é o meu atual amante?
Song To Sing When I'm Lonely - John Frusciante

"I'll be you
I do
I'll be you
No one's afraid to be called by another name"

Auto-suficiência.


  • Que música tocarão em meu funeral?
I Was A Teenage Anarchist - Against Me!

"Do you remember
When you were young and you wanted to set the world on fire?"

Bons tempos que não voltarão. huahuah


  • Como o mundo me vê?
Kiss Me Deadly - Reel Big Fish

"But I know what I like
I know I like dancing with you
And I know what you like
I know you like dancing with me"

Acho que

  • Terei uma vida feliz?
Cool'n'Out - Joe Strummer & The Mescaleros

"The stars go in and the stars go out
And punk rock what it's all about
And even when you're ch-ch-ch-ch-chillin' out
You're wondering what's it all about
Coolin' out, coolin' out, coolin' out"

Se vai ter Punk Rock até o fim, então sim.


  • O que os meus amigos realmente acham de mim?
Fall Back Down - Rancid

"See, I'm very lucky to have my crew
They stood by me when she flew"

ou não.

  • As pessoas secretamente me desejam?
Parachute - Sean Lennon

"If life is just a dream
Which of us is dreaming
And who will wake up screaming?"

Não.


  • Atingirei meus objetivos na vida?
English Civil War - The Clash

"When Johnny comes marching home again,
He's coming by bus or underground,
A woman's eye will shed a tear
To see his face so beaten in fear
It was just around the corner, in the English Civil War"

Nhé, voltarei viva mas pelo jeito não adiantará nada.


  • Encontrarei meu verdadeiro amor?
I'da Called You Woody, Joe - The Gaslight Anthem

"And I carried these songs like a comfort wherever I'd go
They was there when my summers was high
And there when she left me alone."

Sim. E inclusive o encontrei nessa música sobre como Joe Strummer e o The Clash foram o verdadeiro amor do Brian *-*


  • Como eu trato os outros?
Orphans - The Gaslight Anthem

"But the clothes I wore just don't fit my soul anymore
No, the clothes I wore just don't fit my soul anymore"

É, algumas coisas não se ajustam mais...

2 comentários:

  1. * O que me espera este fim de semana?

    Unity (Operation Ivy cover) - Reel Big Fish

    "No one can stop it, once it's fired, no one can control it"

    HOHO (6)

    AHAAMMM, vai!

    conheço auto-suficiência com outro nome, e começa com a letra M e termina com ÃO ;x

    mas as últimas ficaram legais, seu iTunes tava inspirado hj manzuoa (pensa)

    ;********

    ResponderExcluir
  2. Tenho muito medo do teu Itunes... ja sei q q vou postar no meu! huaauhauaahuaha

    =**

    ResponderExcluir

Bom senso, respeito e educação são esperados e sempre bem-vindos nos comentários. Obrigada pela visita!